» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 01-07-2008, 07:54 AM
International Artists Romania

Default Newsletter

Nota:

Acesta este un mesaj publicitar. Ati primit acest e-mail dintr-unul din
urmatoarele motive: ati solicitat primirea ofertei noastre, sunteti un
client al companiei noastre, sunteti �baza noastra de date ca urmare a
unor corespondente anterioare, adresa dumneavoastra de e-mail a fost
selectata dintr-o baza de date la care ati subscris, adresa dumneavoastra a
fost facuta publica prin afisari cu caracter publicitar sau se regaseste �site-urile publice si a fost folosita pentru a va aduce la cunostinta
serviciile noastre si pentru a va deschide o noua oportunitate de afaceri.
Ne cerem scuze anticipat pentru orice neplaceri cauzate de acest mesaj.
Pentru nelamuriri va rugam sa ne contactati. Mesajul nu poate fi considerat
spam, deoarece, �acord cu prevederile CANSPAM Act/2003 si Legea nr.
365/2002, contine toate informatiile de contact ale expeditorului precum si
modalitatea de dezabonare. Apreciem si �elegem intimitatea dumneavoatra
si ne cerem scuze daca acest mesaj a ajuns din greseala la dumneavoatra.
Daca doriti sa nu mai fiti contactat de noi pe viitor, va rugam sa click
this
link

Pentru a va schimba preferintele click this
link

Pentru a trimite acest mesaj click this
link

Old 01-11-2010, 11:19 AM
Karanbir Singh

hi,

its been a while since the last newsletter. Whats the future there ?

--
Karanbir Singh
London, UK | http://www.karan.org/ | twitter.com/kbsingh

Old 01-11-2010, 12:38 PM
Marcus Moeller

Dear Karan.

> its been a while since the last newsletter. Whats the future there ?

I am quite busy atm, but I guess we could hack one together after FOSDEM.

Best Regards
Marcus

Old 01-11-2010, 02:05 PM
"Garry.Dale"

On Mon, Jan 11, 2010 at 6:19 AM, Karanbir Singh <mail-lists@karan.org> wrote:
> its been a while since the last newsletter. Whats the future there ?

Does the CentOS Development Team consider the Newsletter to be of any value?

gd

Old 01-11-2010, 02:22 PM
Ralph Angenendt

On Mon, Jan 11, 2010 at 4:05 PM, Garry.Dale <garry.dale@gmail.com> wrote:

> Does the CentOS Development Team consider the Newsletter to be of any value?

Yes, why do you ask?

Ralph

Old 01-11-2010, 03:28 PM
"Garry.Dale"