» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 11-13-2009, 12:14 AM
Wiktor Krzewicki

Default Wiktor Krzewicki zaprasza Cię do GoldenLine.pl

Wiktor Krzewicki jest członkiem społeczności GoldenLine i zaprasza Cię do swoich kontaktów.

Kliknij poniżej aby zaakceptować zaproszenie:
http://www.goldenline.pl/rejestracja/ccb812a859989213421efbb400377e5d

Jeśli jesteś już członkiem GoldenLine możesz przyjąć zaproszenie wewnątrz systemu:
http://www.goldenline.pl/zaproszenie/email/akceptuj/ccb812a859989213421efbb400377e5d

Czym jest GoldenLine?
======================
GoldenLine jest pierwszą w Polsce społecznością skupioną wokół rozwoju kariery i życia zawodowego. Pomoże Ci poznać ludzi, zaistnieć w branży i zrealizować Twoje cele na rynku pracy.

Kto należy do społeczności GoldenLine?
=======================
* ludzie rozpoczynający karierę,
* doradcy personalni,
* specjaliści,
* przedsiębiorcy,
* kadra zarządzająca.

Masz pytania? Napisz do nas - info@goldenline.pl

GoldenLine.pl

Old 11-13-2009, 08:19 AM
Arkadiusz Fedusio

co to jest?

Old 11-13-2009, 01:37 PM
Kamil Kułaga

2009/11/13 Arkadiusz Fedusio <arek@fedusio.com>:
> co to jest?

Wspaniała funkcja wysyłająca zaproszenia do wszystkich kontaktów z
książki adresowej pewnie.

--
Pozdrawiam

Old 11-13-2009, 01:46 PM
Arkadiusz Fedusio

mi bardziej chodzi po co zostalo wyslane do mnie takie zaproszenie? w
jakim celu? w sensie ze nie znamy sie wie odbieram to jako dzialanie
spamerskie..... rozsylanie mojego adresu po ludziach mi obcych..

wiec?

Wiadomość napisana w dniu 2009-11-13, o godz. 15:37, przez Kamil Kułaga:

Wspaniała funkcja wysyłająca zaproszenia do wszystkich kontaktów z
książki adresowej pewnie.

--
Pozdrawiam

Domeny, serwer, Strona WWW zupelnie za darmo!
Nic nie placisz!
www.nazwa.pl