» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 01-28-2009, 11:23 AM
Deny _23

Default buna ziua

Numele meu este Denisa, am 26 ani si sunt din Pitesti. Sunt interesata de colaborarea cu dvs. Va rog timiteti-mi un raspuns daca mai este valabil anuntul.
*Va multumesc

Old 11-18-2009, 11:26 AM
"bucuresti online"

sunteti in cautare de noi clienti, parteneri ?

cautati noi clienti/parteneri de afacere ?
Buna ziua,

As vrea sa va adresez o intrebare:
Aveti activitate in domeniul vanzarilor, va intereseaza o oportunitate de a gasi noi clienti ?

Va intereseaza o baza de date cu 30.000 de adrese de email unice de la firme din tara ? Este foarte utila si usor de folosit pentru cei care vor sa se faca cunoscuti, sa-si revigoreze afacerea. Puteti gasi astfel numerosi parteneri si clienti pentru serviciile si produsele dvs.
250 lei.

Daca va intereseaza si aveti intrebari lasati un numar de telefon sau email si veti primi detaliile de care aveti nevoie.

< Acest mesaj nu se doreste a fi catalogat drept SPAM*, deoarece mesajul va este transmis din dorinta de a va prezenta produsele si
serviciile pe care vi le putem oferi. Adresa D-voastra de e-mail a fost
gasita pe un site public**

sau a fost publicata intr-unul din numeroasele ghiduri de afaceri existente
in Romania. Acest mesaj va este adresat cu scopul de a va invita sa
profitati de oportunitatile mentionate.

Pentru ca intelegem si apreciem intimitatea D-voastra ne cerem scuze daca
acest mesaj a ajuns din greseala la dvs. iar daca doriti sa nu mai primiti
mesaje

publicitare in viitor va rugam sa trimiteti un replay la acest email cu
subiectul "NU" sau "Dezabonare". Adresa Dvs. va fi automat scoasa din baza
noastra de date.

Pentru a evita alte neplaceri va rugam sa precizati si adresele de e-mail
alternative, care vreti sa fie scoase din baza de date, altele decat adresa
de e-mail la care ati primit acest mesaj.

Va multumim anticipat pentru intelegere!

.

.

.

.