Linux Archive

Linux Archive (http://www.linux-archive.org/)
-   Debian Laptop (http://www.linux-archive.org/debian-laptop/)
-   -   Join me on Multiply (http://www.linux-archive.org/debian-laptop/80649-join-me-multiply.html)

" mjh mjh (via Multiply) " 05-02-2008 01:36 PM

Join me on Multiply

Check out my Multiply site

I set up a Multiply site with my pictures, videos and blog and I want
to add you as my friend so you can see it. First, you need to join
Multiply! Once you join, you can also create your own site and share
anything you want, with anyone you want.

Here's the link:
http://multiply.com/si/AhUUSCoYoyU607NR6N6vHg

Thanks,
mjh

Stop e-mails, view our privacy policy, or report abuse:
http://multiply.com/bl/AhUUSCoYoyU607NR6N6vHg
We haven't added your email address to any lists, nor will we share it
with anyone at any time.
Copyright 2008 Multiply Inc.
6001 Park of Commerce, Boca Raton, FL 33487, USA

" LANA BOUCHE (via Multiply) " 06-12-2011 09:29 PM

Join me on Multiply

[...]

http://multiply.com/si/JC2hwqDqfRWhSyCB,C1ixQ

Bonjour,

Comment est-ce que vous vous portez ? J'espère bien , Cela va vous
paraître étrange du fait que vous allez me lire sans me connaître mais
nul ne sait ce que la vie nous réserve comme surprise C'est suite à de
profondes recherches dans les répertoires des adresses émail des pays
disponible sur Internet que je me suis tombée sur votre adresse émail.
Et C'est tout à fait un réel plaisir pour moi de vous écrire en vue de
vous faire une proposition car j'ai besoin d'un collaborateur.
Veuillez me contacter dès que possible sur mon adresse privée:
lana.bouche@yahoo.com
lana.bouche@gmail.com
pour recevoir ma
proposition.
Mme Lana V. BOUCHE
Que DIEU VOUS BENISSE..

Thanks,
LANA

Stop e-mails, view our privacy policy, or report abuse:
http://multiply.com/bl/JC2hwqDqfRWhSyCB,C1ixQ
We haven't added your email address to any lists, nor will we share it
with anyone at any time.
Copyright 2011 Multiply
6001 Park of Commerce Blvd, Boca Raton, FL