» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 02-16-2012, 02:24 PM
"Esra ALTAŞ"

Default Dizi&Program Reklam Teklifi

Sayın Yetkili;

Günümüzde reklam tüm sektörler için vazgeçilmez bir unsur olmuştur.
Firmaların markalaşma ve rakip firmalarla rekabet avantajı sağlamasında özellikle televizyon reklamlarının faydaları tartışılmaz.
Uygun fiyat avantajımızı firmanızla paylaşarak size, bütçenize uygun reklam ve tanıtım seçenekleri sunuyorum.

TRT - Sakarya Fırat - 8sn.bant reklam bedeli : 600 TL+KDV
TRT - Leyla ile Mecnun - 8sn.bant reklam bedeli : 500 TL+KDV
TV8 - Kraliyet Ailesi(Okan Bayülgen) - 8sn.bant reklam bedeli : 450 TL+KDV
STV - Şefkat Tepe - 8sn.bant reklam bedeli : 750 TL+KDV
ATV - Milyoner - 8sn.bant reklam bedeli : 2.000 TL+KDV
ATV - Alemin Kralı - 8sn.bant reklam bedeli : 2.000 TL+KDV
ATV - Çocuklar Duymasın - 8sn.bant reklam bedeli : 2.000 TL+KDV
STAR TV - Firar - 8sn.bant reklam bedeli : 2.500 TL+KDV
STAR TV - 1 Kadın 1 Erkek - 8sn.bant reklam bedeli : 2.500 TL+KDV
SHOW TV - Yetenek Sizsiniz - 8sn.bant reklam bedeli : 3.750 TL+KDV
SHOW TV -O Ses Türkiye - 8sn.bant reklam bedeli : 4.250 TL+KDV

İstediğiniz kanal ve bütçeye göre size özel planlamalar da oluşturabilirim.
Prodüksiyon firmamız tarafından ücretsiz olarak hazırlanmaktadır.
Değerlendirmelerinizi bekler, İyi çalışmalar dilerim.

Saygılarımla...

ALTERNATİF MEDYA
Esra ALTAŞ
Reklam Koordinatörü
T:0216 459 0 444
F:0216 459 0 555
esra@alternatifmedya.tv & alternatifmedya.tv@gmail.com

Not: Mail almak istemiyorsanız bu maili 'listenizden çıkmak istiyorum' diye cevaplamanız yeterlidir.