» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 06-15-2011, 12:58 AM
"Vija"

Default Tiešām maigas rociņas to čamda ?!

Patiesībā, es tagad darbojos jaunā salonā un man gribētos tev

tā kā bikucīt pažēloties... mūsu firma ir noteikusi crazy cenas, tikai

20 Ls un jāmasē mums, masierītēm, ir nevis masieru formas apģērbā, bet miniatūrās bikšelēs..

skaties pats: http://www.edensalons.in

Vija