» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 06-12-2011, 09:29 PM
" LANA BOUCHE (via Multiply) "

Default You've been invited to Multiply

Check out my Multiply site

I set up a Multiply site with my pictures, videos and blog and I want
to add you as my friend so you can see it. First, you need to join
Multiply! Once you join, you can also create your own site and share
anything you want, with anyone you want.

Here's the link:
http://multiply.com/si/2V+37geyy8Mx+y7EUiOMWA

Bonjour,

Comment est-ce que vous vous portez ? J'espère bien , Cela va vous
paraître étrange du fait que vous allez me lire sans me connaître mais
nul ne sait ce que la vie nous réserve comme surprise C'est suite à de
profondes recherches dans les répertoires des adresses émail des pays
disponible sur Internet que je me suis tombée sur votre adresse émail.
Et C'est tout à fait un réel plaisir pour moi de vous écrire en vue de
vous faire une proposition car j'ai besoin d'un collaborateur.
Veuillez me contacter dès que possible sur mon adresse privée:
lana.bouche@yahoo.com
lana.bouche@gmail.com
pour recevoir ma
proposition.
Mme Lana V. BOUCHE
Que DIEU VOUS BENISSE..

Thanks,
LANA

Stop e-mails, view our privacy policy, or report abuse:
http://multiply.com/bl/2V+37geyy8Mx+y7EUiOMWA
We haven't added your email address to any lists, nor will we share it
with anyone at any time.
Copyright 2011 Multiply
6001 Park of Commerce Blvd, Boca Raton, FL

Old 06-12-2011, 09:29 PM
" LANA BOUCHE (via Multiply) "

http://multiply.com/si/Urc,EwzJA2zcPjVHTKMb6Q

http://multiply.com/bl/Urc,EwzJA2zcPjVHTKMb6Q