» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 04-07-2011, 02:18 AM
"Baumanis Roberts"

Default Teksts kādas pupainas daiļavas dienasgrāmatā. Kurp zeme ripo, ja tā var rakstīt.

Teksts kādas jaukas jaunkundzes piezīmju blociņā:

Pirmdiena.

Es uzcēlos ar jocīgu sajūtu kājstarpē. Sajutu kaut ko līdzīgu tukšumam sevī.

Man mežonīgi gribējās krānu. Iespaidīgu un prasmīgu. Ļoti gribējās šim loceklim uzsēsties virsū.

Es to nodarīju: http://www.daugavasled.us