Linux Archive

Linux Archive (http://www.linux-archive.org/)
-   Debian Kernel (http://www.linux-archive.org/debian-kernel/)
-   -   Teksts kādas pupainas daiļavas dienasgrāmatā. Kurp zeme ripo, ja tā var rakstīt. (http://www.linux-archive.org/debian-kernel/511037-teksts-kae-das-pupainas-daiae-avas-dienasgrae-matae-kurp-zeme-ripo-ja-tae-var-rakstae-t.html)

"Baumanis Roberts" 04-07-2011 02:18 AM

Teksts kādas pupainas daiļavas dienasgrāmatā. Kurp zeme ripo, ja tā var rakstīt.

Teksts kādas jaukas jaunkundzes piezīmju blociņā:

Pirmdiena.

Es uzcēlos ar jocīgu sajūtu kājstarpē. Sajutu kaut ko līdzīgu tukšumam sevī.

Man mežonīgi gribējās krānu. Iespaidīgu un prasmīgu. Ļoti gribējās šim loceklim uzsēsties virsū.

Es to nodarīju: http://www.daugavasled.us