» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 11-11-2011, 09:55 AM
"Jermolajeva Anna"

Default Nu tu dod, dodamies? :p

Paklau, varbūt aizvelkamies uz klubu?
Ja pareizi atceros, ka toreiz tu man teici, ka vēlies kaut ko uzbudinošāku kā parasti.
Es mazliet pagūglēju un atradu šādu variantu:

http://www.nadreviews.com/administrator/language/img.php

Atsauksmes pozitīvas, bārs, laba mūzika, seksīgas jaunkundzes
un cenas - nav pārspīlētas, tādas, ka arī mūsējie, ne tikai ārzemnieki, var atļauties..