» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 06-21-2011, 12:24 AM
"Karina"

Default Tev patīk, ka maigas rociņas to paijā ..!?

Nu ja, es tagad strādāju foršā salonā un man gribētos tev

tā kā mazulietiņ pasūdzēties.. mans salons ir noteicis šausmīgi zemas cenas, tikai

20 Ls un jādarbojas mums, meitenēm, ir nevis masierīšu formās, bet mazās biksītēs..

re: http://www.kilcaronline.com/chupa-chups

Felicita