» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 01-07-2008, 07:00 AM
"bulten@uzmanbilgi.com"

Default UZMAN-Ocak 2008 Egitim Takvimi

UZMAN EĞİTİM KURUMLARI

Ocak 2008 Eğitim Takvimi

*

*Hafta Sonu Grupları

Kurs Adı
Tarihleri
Süre

Etkili Sunum Hazırlama Teknikleri ve Powerpoint İle Etkin Sunum Hazırlama
12-13 Ocak
9.30-14.30 Toplam 10 saat

Excel ile Tablolama, Grafik ve Veri Analizi
12-13* Ocak
14.30-19.30 Toplam 10 saat

Excel İle Finans Yönetimi
26-27 Ocak

10.00-17.00 Toplam 10 saat

*Hafta İçi Gündüz Grupları

Kurs Adı *
Tarihleri
Süre

Excel ile Tablolama, Grafik ve Veri Analizi
16-17 Ocak
10.00-17.00 Toplam 10 saat

Excel İle Finans Yönetimi
21-22 Ocak
10.00-17.00 Toplam 10 saat

Microsoft Visio 2003*
28-29 Ocak
10.00-17.00 Toplam 10 saat

*Hafta İçi Akşam Grupları

Kurs Adı ve Günler
Başlangıç ve Bitiş Tarihi
Süre

Etkili Sunum Hazırlama Teknikleri - Powerpoint ve Google İle Etkin Sunum Hazırlama (Pazartesi-Çarşamba-Cuma)

14-21 Ocak
19.00-22.00 Toplam 12 saat

Yetişkinler İçin Bilgisayar* ve İnternet Kullanımı Eğitimi Temel seviye (Salı-Perşembe)
15-24 Ocak
19.00-22.00 Toplam 12 saat

Microsoft Outlook-Hotmail, Gmail ve Yahoo Kullanarak Etkin İletişim, E-Posta ve Zaman (Pazartesi-Çarşamba-Cuma)
23-30 Ocak
19.00-22.00 Toplam 12 saat

*

*
ÖDEME BİLGİSİ
*

*
Her Kurs********:*250 YTL+KDV'dir.
*

*
Banka/Şube***: Garanti Bankası Kartal Şubesi*
*

*
Hesap No****** : 6298055
*

*
Hesap Adı***** : Uzman Bilgi Teknolojileri Eğt. Dan. Ltd. Şti.
*

*
*
*

*
Telefon : (0216) 377 66 44
*

*
Faks**** : (0216) 451 81 11
*

*
e-mail** : atosunoglu@uzmanbilgi.com
*

*
*

*
EĞİTİM YERİ :
*

*

Soğanlık Yeni Mah. Manolya Cad. KA İş Merkezi No:65/5

*

*
Kartal - İstanbul
*

*
(Ulaşım krokisi için tıklayınız)
*

*
(Derslik ve kullanım alanı fotoğrafları için tıklayınız)
*

*
*
*

*
KAYIT HAKKINDA
*

*
* Aynı firmadan 3 kişiden fazla katılımlarda %7 indirim uygulanır.*
*

*
* Kesin kayıt İçin Kayıt Formu doldurulması ve banka dekontu ile birlikte tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
*

*
* Çay-kahve, eğitim malzemeleri, eğitim kitap veya dökümanları ücrete dahildir.
*

*
* Program sonunda tüm katılımcılara katılım sertifikası verilmektedir.
*

*
* Uzman Eğitim Kurumları* gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.
*

*
* Eğitimler Şubat ayında Avrupa yakasında da organize edilecektir.
*

*
*
*

*
Kesin Kayıt formu doldurmak için*tıklayınız. (KAYIT)

Bilgi Notu:

Bu e-posta, www.uzmanbilgi.com adına
e-jett Bülten Yöneticisi tarafından üretilmiş, bilgilendirme ve/veya tanıtım
amaçlı olarak birden çok kişiye sadece 1'er defa gönderilmiştir, SPAM değildir.
Yine de bu e-postanın 3. şahıslarca korsan olarak iletilebilir ve
kopyalanabilir olması nedeni ile www.uzmanbilgi.com, e-jett ve
e-jett servis sağlayıcısı Ahmet Tosunoğlu sorumluluk kabul etmez.
e-posta listesinden çıkmak istiyorsanız burayı tıklayınız.
Bu e-posta ek (attach) içeremez.
Eğer bu e-posta içeriğinde ek var ise derhal siliniz.
Bu e-postayı yanıtlamanıza gerek yoktur.
Operatörlerimiz tarafından kontrol edilmemektedir.

Old 01-07-2008, 07:00 AM
"bulten@uzmanbilgi.com"

UZMAN EĞİTİM KURUMLARI

Ocak 2008 Eğitim Takvimi