» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 01-24-2012, 01:08 PM
"La Lluna en un Cove"

Default Campanya "Jo també dic ALLAVÒRENS"

Posem en marxa la campanya "Jo també dic ALLAVÒRENS"

"La Lluna en un Cove" posa en marxa la campanya "Jo també dic ALLAVÒRENS" pera reivindicar el reconeixement d'aquesta forma usada en l'àmbit oral i col·loquial. El nostre company "El Punt Vol·lat" ha dissenyat unes enganxines que podreu usar lliurement pera disseminar-les per la xarxa i fer així reivindicació d'aquesta forma lingüística que a hores d'ara, injustament, encara no és present en cap diccionari normatiu de la nostra llengua.
*
*
Més informació: www.lallunaenuncove.cat