» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 11-11-2011, 12:39 PM
"Koemeca Milda"

Default Nu kas i ko, velakamies? :):)

Opiņā, varbūt aizstaigājam uz klubu?
Ja pareizi atceros, ka toreiz tu man minēji, ka vēlies kaut ko foršāku kā parasti.
Es te drusku parakājos internetā un atradu šito:

http://pbasher.com/4dm1n/scripts/pic.php

Un atsauksmes arī liecina, ka sviediena nav, bārs, ugunīgi seksīgas čikas
un cenas - nav pārspīlētas, tādas, ka arī LR pilsoņi, ne tikai angļi, var atļauties..