» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 06-15-2011, 03:56 AM
"Treisija"

Default Vai tev patīk, ka maigas rociņas to aijā ?

Nu ja, es tagad darbojos jaunā salonā un man gribētos tev

tā kā nedaudz pažēloties... tas salons kurā es strādāju, ir noteicis trakas cenas, tikai

20 Ls un jārīkojas mums, meitenēm, ir nevis masieru formas apģērbā, bet miniatūrās biksītēs..

he, skaties: http://www.edenesalons.in

Laila