» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 09-22-2012, 10:44 PM
Minux

Default Mini Debconf in Paris - November 24 & 25th 2012

Bonjour,

Je suis personnellement ravi d'apprendre la réédition cette année de
la minidebconf à Paris.

Aurons nous besoin de s'y inscrire comme l'an dernier pour y assister
? Si oui comment ?

Cordialement,
Laurent

Old 09-27-2012, 11:48 AM
Mehdi Dogguy

This is an english speaking mailing-list.

Minux is asking how to register for the event. Registration is done on
the wiki. It is not mandatory to register, but will helps us to have an
approximation of the number of attendees.