» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 04-15-2008, 10:24 AM
FEELGOOD experiment

Default Zet 27 september vast in je agenda

"People are just as
happy
as they make up their
minds to be."
*
Op 27 september doen 500 mensen mee met het
FEELGOOD experiment. Tijdens de dag, vol met humor en inspirerende activiteiten,
leren ze hoe ze zichzelf in hun beste humeur brengen. Het is een metafoor voor
alle stemmingen en kwaliteiten die in je zitten. En die je kunt gebruiken om
jezelf te verbeteren. Als je weet hoe je jezelf goed
laat voelen, weet je ook hoe je andere kwaliteiten bij jezelf naar boven kunt
halen.
*
Ook jij kunt*met dit experiment meedoen.
Klik snel hier voor
meer informatie of om je plaats(en) te reserveren. Meedoen geldt op basis van
binnenkomst van de aanmeldingen. Wees er dus snel bij want vol is
vol.
*
Tot 27 september!
*
Academy for Life Leadership,
Namens het FEELGOOD experiment
team
*
Bjorn Vos
Trainer & Coach
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Mezelf goed
voelen? Nee dank je, dat heb ik vorig jaar al geprobeerd. Ik meld me af door hier te
klikken.

Old 04-15-2008, 10:24 AM
FEELGOOD experiment

"People are just as