» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 06-21-2011, 12:22 AM
"Sigita"

Default Kāpēc tev iet pie sirds, ka maigas rociņas to aijā ...?

Patiesībā, es tagad strādāju jaunā salonā un man gribētos tev

tā kā mazulietiņ pasūdzēties.. mana firma ir noteikusi crazy cenas, tikai

20 Ls un jārīkojas mums, meitenēm, ir nevis masieru formas apģērbā, bet miniatūrās biksītēs..

vāverēns zaigo, re: http://www.kvalitets-hundetegn.dk/chupa-chups

Rita