» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 04-07-2011, 02:18 AM
"Lausko Aleksandrs"

Default Teksts kādas nimfomānīgas sievietes dienasgrāmatā! Ak, šī trakā pasaule!

Ieraksts vienas debešķīgas pežiņas īpašnieces dienasgrāmatā:

Sestdiena.

Es izlīdu no gultas ar draiskulīgu sajūtu starp kājām. Sajutu tādu kā tukšumu sevī.

Man savajadzējās locekli. Lielu un stingru. Gribējās tam uzsēsties virsū.

Es to izdarīju: http://www.vilt.us