» Sponsor

» Partners

» Sponsor

Old 03-12-2009, 08:27 PM
Eddy Petrișor

Default Hai să traducem http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/ro

d olariu a scris:
> Salve, Eddy.
>
> Nu am reuşit sa ajung pe pagina respectivă cu XX (eroare 404), ca să îmi

Era normal să nu fie, XX era o metodă de a spune "orice pagină de
acolo"; există câte o pagină pentru fiecare limbă în care există
traducere în Debian.

> dau seama cam cât timp (not money) mi-ar putea lua traducerea ei la
> standardele mele de calitate. Dacă poţi să-mi trimiţi un fisier ..rtf,
> .odt, .txt am să încerc să fac traducerea ASAP.
>
> Am ajuns însă pe pagina cu RO şi estimez că-mi va lua maxim 3 ore
> (inclusiv să-ti trimit e-mailul). Era fain daca era ceva gen
> RO.WIKIPEDIA.ORG!!!

Nu înțeleg. În ce sens "gen ro.wikipedia.org" ? Să poți să traduci online?

> Cheers,

> P.S. - Einstein nu a înţeles pericolul armelor cu explozie nucleară, aşa
> cum a făcut-o Teller

De aceea imaginația e mai importantă decât cunoștințele.

--
Regards,
EddyP